Fredag 22.35

Jag tror att jag har mycket sämre självkänsla än vad som är lämpligt. Jag skrev självförtroende först, men googlade och insåg att jag fortfarande inte lärt mig hålla isär begreppen.

Jag tror ju på att jag är bra på vissa saker, till exempel att korrekturläsa och att matcha ihop kläder när det gäller.

Men jag tänker alltid att jag är i vägen.

En reaktion på ”Fredag 22.35

  1. Hej!
    Här kommer en kommentar från en som har samma problem! TRIST att vi känner så, för det är verkligen slöseri med bra personer – så mycket insikt har jag! Däremot finns det metoder för att förbättra sin självkänsla och prata mer positivt till sig själv. Jag jobbar på’t – gör det du med! 🙂 En bamsing till kram till dig min fina vän.

Kommentera

